nuffnang ads

Search This Blog

Thursday, June 21, 2012

KLCC Tepat Pukul 12 Malam..

Memandangkan aku angkut anak2 aku yang dua orang ni pergi kursus usahawan ari tu, dorang lepak dalam bilik hotel jer sehari suntuk. Bosan la tu coz takde swimming pool kat Grand Pacific tu, nasib baik ada Wifi internet..hah ngadap notebook jerlah keje dorang. So malam tu lepas abis hubby berceramah, dia ajaknya kitorang tengok KLCC walaupun masa tu dah kul 12 malam..hehe seramlah orang tua2 kata waktu ni lah hantu2 berkeliaran. Hishh cabul pulak mulut tuu..
           Kuar dari lobby hotel jer, laa banyak lagi kereta dok mundar-mandir kat jalan..orang KL nih tak tau tido ker. Kat KLCC agak sunyi sikit, ada la sorang dua orang tourist yang sibuk ambik gambar KLCC. Serius cantik gila view waktu malam kat sini..sempat la kitorang bergambar ala2 muka tak sudah..coz actually aku penat gila satu hari tolong hubby, maklumlah PA dia kan..tapi laratkan jugaklah badan nih coz anak2 aku nak tengok sangat KLCC waktu malam..emmm..macam la tak pernah pegi.

Cantik...

kagum aku...susah nak buat structur bangunan nih..patutlah mahal

KLCC nih Petronas punya tak silap aku..banyak tu abis duit..huhu

nasib baik jauh snap..tak nampak muka lemau aku tu..hehe

No comments:

Post a Comment